Samen breidag 20 januari 2014


20 januari 2014, Samen Breidag in Hoofddorp

Speciaal voor vele enthousiaste breisters, haaksters en onze breiclubs organiseert Samen Breien een gezellige geheel verzorgde Samen Breidag bij Knipmode in Hoofddorp vanaf 13.30 tot 17.00 op 20 januari 2014.

samen breidag

Er is een gezellige markt, u kunt tips uitwisselen, er zijn leuke workshops en er is een modeshow! Heeft u een brei-of haakprobleem waar u niet uitkomt, neem deze vooral mee, onze expertbrei- en haaksters lossen het graag voor u op!

Er is een beperkt aantal plaatsen, VOL=VOL!

U kunt zich aanmelden voor maximaal twee van de onderstaande workshops:

  • Bijzondere breitechnieken – knuffels breien
  • Accessoires haken met Hooked
  • Oude brei- en haakambachten
  • Verrassingsworkshop door Colours of Life (Stefanie van Wendel)

Help mee: Recordpoging grootste Granny Square deken
Tijdens de Samen Breidag willen we proberen om de grootste Granny Square deken ter wereld te maken!

We roepen dus iedereen op zoveel mogelijk Granny Squares te haken of breien en bij ons aan te leveren tijdens de Samen Breidag. Of per post naar Nationaal Ouderenfonds, Antwoordnummer 2009, 3970  VD Bunnik.

Help ons mee en haak (of brei) minstens twee Granny Squares van 10 bij 10 centimeter.

Aanmelden

Klik hier voor meer informatie en het aanmeldformulier voor deze leuke samen breidag: Aanmeldformulier

Samen Breien, een initiatief van het Ouderenfonds, is erop gericht om mensen die van breien houden met elkaar in contact te brengen, jong en oud, in gezellige breiclubs. Mensen kunnen hier gezamenlijk breien en sociale contacten opbouwen. De breiwerken worden vervolgens verkocht voor het goede doel, zodat dit project uitgebreid kan worden.


Kijk ook even hier:
.sjaal breipatroonBreipatronen voor een baby