Brei of haak je mee?


Brei of haak je mee?

Naomi Hille is student mode aan de Gerrit Rietveld academie in Amsterdam.

En niet zo maar een student. In 2010 won zij de hoofdprijs in de categorie Fashion van de Kunstbende en is een talent in de dop. Hier zie je meer van haar werk: Naomi Hille.

Naomi Hille

Eindcollectie, iedereen is ontwerper!

Op dit moment is Naomi bezig met het maken van haar eindcollectie. Hiervoor gaat zij, onder andere, een grote gebreide en gehaakte lap maken.

Daar wil Naomi een collectief gebeuren van maken. Het moet een lap worden waar iedereen aan kan mee breien of haken.

Naomi wil hiermee onderzoeken wat het effect is op de persoonlijke waarde van een product wanneer de consument gedeeltelijke invloed heeft op het eindresultaat. Lees er meer over op de site van Naomi.

Naomi Hille

Uitnodiging en garen

Naomi nodigt je uit om mee te doen. Brei of haak een lapje en stuur dit naar haar toe. Het mag een vierkant of een rechthoekig lapje zijn.

Wanneer je mee doet stuurt Naomi jou een pakketje met daarin het garen dat je kunt gebruiken. Je bent verder vrij om het te maken zoals jij dat wil. Kies voor breien of kies voor haken. De enig voorwaarde is dat het een vierkantje of een rechthoek moet worden.

Eindresultaat

Dit is het kleurpatroon wat Naomi in gedachten heeft. Daarom is het de bedoeling dat je alleen wat maakt van het garen wat zij je aanlevert. Naomi gaat alle ingestuurde lapjes aan elkaar zetten.

Naomi brei- en haak paroject

Ook vraagt Naomi of je een foto van jezelf wil meesturen met het gehaakte of gebreide lapje. Daar maakt zij dan een mooi boekje van.

 Mee doen?

Wil je ook een lapje breien of haken? Mail dan naar Naomi: hillenaomi@gmail.com

hillenaomi@gmail.com

Zij stuurt je dan een klein pakketje met daarin:

  • Het garen wat je moet gebruiken.
  • Een adres sticker voor het terug sturen van het lapje
  • De spelregels

breien en haken

 

 

 

 

 

 

 

Einddatum: eind februari 2016

Het is de bedoeling dat je het lapje voor eind februari 2016 terug stuurt naar Naomi.

Lukt je dit niet voor die tijd neem dan even contact op met Naomi via e-mail of via haar Facebooksite: Naomi Hille.


wol kopenwol restjes in een glazen potAlles over haken